iki eşittir bire


"A non-writing writer is a monster courting insanity."

"Uçurumlar birleştirir yüksek tepeleri."

"...küçük zamanlar birikti, büyük şeyleri ezip geçti. "Bu baskılara, bu sertliğe dayanamam" diyordum; zamanla her şey yumuşadı. Düşünceler insanın canını acıtmıyor; biraz sersemletiyor o kadar. Şiddet değil, süreklilik insanı yıkıyor."

14 Haziran 2017

Fyodor Mihailoviç

"Anıları saklamak" akıllı insanların yapacağı bir işti, ben anları dondurmuştum; keyfimin kahyasının istediği gibi; zamanı geri alıyor, tekrar yaşıyor, değiştiriyor veya yeniden şekillendiriyordum. Bunun bilim adamları tarafından keşfedilmemesi için de muazzam bir çaba harcıyordum. Çünkü tarih denen bir şey varsa ben de oralarda bir yerlerdeydim ve var olanı değiştirmek yalnızca benim elimdeydi, bu gücü başkalarıyla paylaşmaya da hiç niyetim yoktu. Böylece ben de yazmaya başladım. Kendi hikayelerimi kaleme alıyor ve onlara inanıyordum. Şuana kadar da kimseye zarar vermiş değildim. Bunun bir ilerisi Fyodor olmaktı. Zaten asıl hedef de buydu.

Esra Uçar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder