iki eşittir bire


"A non-writing writer is a monster courting insanity."

"Dreams are my reality."

"Uçurumlar birleştirir yüksek tepeleri."

"...küçük zamanlar birikti, büyük şeyleri ezip geçti. "Bu baskılara, bu sertliğe dayanamam" diyordum; zamanla her şey yumuşadı. Düşünceler insanın canını acıtmıyor; biraz sersemletiyor o kadar. Şiddet değil, süreklilik insanı yıkıyor."

8 Ağustos 2015

Lalettayin

yeşilin yanına insanı koy,
sınırların yanına çocukları
kadınlara öğren(t)meyi bağışla
hepsi gelişigüzel olsun;
hepsi lalettayin.

8 yorum:

  1. Başlık pek hoş! :)

    YanıtlaSil
  2. yazma hevesi yazını çok sevdim bloguma koydum bugün o yazına gelenler de oldu ::)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni okudum yazdığını, iyi yazdığımı düşünmene ve yazılarımın dikkatini çekmesine gerçekten çok sevindim :)

      Sil
  3. ama zaten iyi yazıyorsun ki arada girip okuyorum ama yoruma daha çok geleyim o zaman sevinmene sevindim kiii :)

    YanıtlaSil
  4. Ben çok sevdim buraları, okuduklarımı, gördüklerimi. Daim olsun, çayın, kahven, huzurun, kalem ve kağıdın eksik olmasın. Selam! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin de yazdıkların özellikle çizdiklerin daim olsun ne güzel kalemin, hayal dünyan var- hayran olmamak elde değil! :)

      Sil