iki eşittir bire


"A non-writing writer is a monster courting insanity."

"Dreams are my reality."

"Uçurumlar birleştirir yüksek tepeleri."

"...küçük zamanlar birikti, büyük şeyleri ezip geçti. "Bu baskılara, bu sertliğe dayanamam" diyordum; zamanla her şey yumuşadı. Düşünceler insanın canını acıtmıyor; biraz sersemletiyor o kadar. Şiddet değil, süreklilik insanı yıkıyor."

27 Temmuz 2015

günce 2


İnsanoğlunun dünyadaki en korkutucu canlı olduğunun açık kanıtı yaratmaktan çok yok etmeyi sevmesidir. Öyle ki, elimizden gelse saniye düşünmeden bulutların üzerine dahi demir çöplüğümüzü diker sonra da başımız rahat, vicdanımız sessiz bir sonraki güne uyanırız.

Hayır ben karşı çıkarım diyebiliyor musun?
Bulutların üstünde bir evin olsun istemez miydin?

"Ama doğru planlanırsa ve güzel konumlandırılırsa yani tabiki çevreye zarar gelmesin ama uyandığımda göreceğim manzara da güzel olacak ama istemem ki ..."

Yok yok, kendini kötü hissetmene gerçekten gerek yok. Ben burada seni yargılamak için bulunuyor değilim. Kabul edelim ki, bugüne kadar türümüzün yaşaması ve yaşayacak olmasının yegane sebebi bencilliğimizdir.
Benim senden tek isteğim bunu bil ve benimse zira kendini kandırman ve iyiyi oynaman bencilliğinin yanına ikiyüzlülüğü de getirir. Her ne kadar ikisi de ölümcül günahlar içinde yer alsa da hepimiz biliyoruz ki, ilki için kendimizi "çünkü öyle gerekiyordu" diye kandırabiliriz ama ikinci için seni ben değil, kendine söylediğin beyaz yalanların bile kurtaramaz.

Benimse-
sen dünyadaki en korkutucu yaratılansın ama yine de çok güzelsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder