iki eşittir bire

"Nous sommes nos choix."

"A non-writing writer is a monster courting insanity."

"Uçurumlar birleştirir yüksek tepeleri."

"...küçük zamanlar birikti, büyük şeyleri ezip geçti. "Bu baskılara, bu sertliğe dayanamam" diyordum; zamanla her şey yumuşadı. Düşünceler insanın canını acıtmıyor; biraz sersemletiyor o kadar. Şiddet değil, süreklilik insanı yıkıyor."

3 Nisan 2015

Aklımı kaybetmeye beş kala

Çok utanıyorum; her şey için geç kalacak, Yeni Türkiye'ye evet dediği için gelecek nesillerin lanetleyeceği dönem olacağımız için inanınki çok utanıyorum. Her gün adım adım şizofren bir adamın ülkeyi ele geçirmesine tanık oluyoruz.
Kimseyi suçlamaya gerek yok. Suçlu sadece Tayyip Erdoğan, AKP, polis değil; aynı zamanda olanlara hala dur diyemeyen bizleriz.
Muhalefet olabilen siyasi partiler, protesto yapabilen gençler, denetleyecek basın yayın, mahkemede karşılık verecek bir yargı olmadığından ötürü bugün bu haldeyiz.
Nasıl ki şuan "yetmez ama evet"çiler gözümde vatan haini ise, korkuyorum ki şu yargıya, bu yürütmeye dur diyemediğimiz için gün gelecek bize de böyle denecek.
Bu saatten sonra hiçbir şey daha kötü olmadan şuandan iyi olmayacak.
Daha ne kadar karanlık olabilir siz tahavvül edebiliyor musunuz?
Ben edemiyorum.
Sadece hazır olmamız gerektiğini biliyorum çünkü biz buzdağının yalnızca görünen kısmındayız. 

Tarihe de not düşelim:
1-İki gün önce Berkin Elvan'ın savcılarından biri öldürüldü. Otopsisi yapılmadı. Berkin'in kemikleri sızladı. Bir de şöyle bir yorum gündemimize geldi: 

2- Tüm Türkiye'nin elektrikleri(Van hariç) aynı anda saatlerce kesikti. Kimileri İran, kimileri kediler trafolara girdi dedi; hemen akşamında nükleer santral yapılması için Japonya ile yapılan anlaşma meclisten geçti.  Şu cennet alana yapılacak;

3-Avukatlar Çağlayan adliyesine girerken aranmak istedi. Hiçbir dayanağı yokken, anayasaya aykırıyken böyle bir düzenleme tepeden geldi. Birçok avukata şiddet uygulandı. Polis'in adliyede özel güvenlik yerine geleceği ile ilgili açıklamalar yapıldı. Kanımız dondu. http://www.hurriyet.com.tr/gundem/28629976.asp

4- Türkiye Cumhuriyeti Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan 13 yaşında, kolluk güçleri tarafından katledilen Berkin Elvan için "Ekmek almaya gittiğine dair bir belge yok" dedi. "Vicdanından öleceksin" diyebildik.

5- Ali İsmail Korkmaz'ın fotoğrafını din sınavında yanlış şıkka koydular. http://t24.com.tr/haber/din-sinavinda-yanlis-sik-ali-ismail-korkmaz,292453  Görünce kalbimiz sızladı. 

Sizi bilmiyorum ama ben sanırım artık aklımı kaybediyorum.

Esra Uçar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder