iki eşittir bire


"A non-writing writer is a monster courting insanity."

"Dreams are my reality."

"Uçurumlar birleştirir yüksek tepeleri."

"...küçük zamanlar birikti, büyük şeyleri ezip geçti. "Bu baskılara, bu sertliğe dayanamam" diyordum; zamanla her şey yumuşadı. Düşünceler insanın canını acıtmıyor; biraz sersemletiyor o kadar. Şiddet değil, süreklilik insanı yıkıyor."

26 Eylül 2014

uzak

buraya gözün alabildiği tüm yeşilleri gördüm de geldim
sokaktaki güzel çingenenin gözlerindeki ışığı,
karda çıplak ayakla yürüyenlerin adımlarını,
denizde kendini bulanların ruhlarını,
tarlalarda papatya toplayanların ellerini gördüm de geldim.
bana gitme de diye geldim.

çok şehirlerden geçtim, haritalarda isim yazmayan yerlerde durdum.
sonunda olduğun yerdeyim;
ellerine bırakıyorum biriktirdiklerimi,
güneşler doğuyor içime.
yeni doğmuş bir kedi kucağımda sanki-
bir ada bulmuşuz yalnız ikimize
mevsimlerini biz belirliyoruz.
benim yazım yaz
senin kışın kış.
boynumda uyutuyorum günlerce seni.

ama durur mu zaman?
hiç durmaz.
bir yelkenli yanaşıyor kıyıya gitmem için,
son kez bakıyorum uyuduğumuz değil ama uyandığımız yatağa
sesli söylemene gerek yok biliyorum papatyaları çok seversin

beni bekleme sen,
yine geleceğim.

2 yorum:

  1. birazdan yazacağım yazısının konusu da tam olarak buydu. ve açar açmaz bunu gördüm. ve bi sigara yaktım. çünkü kalbimden vuruldum. çünkü acı çekmek her daim bize kalan artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene çok sevindim :)

      Sil