iki eşittir bire


"A non-writing writer is a monster courting insanity."

"Dreams are my reality."

"Uçurumlar birleştirir yüksek tepeleri."

"...küçük zamanlar birikti, büyük şeyleri ezip geçti. "Bu baskılara, bu sertliğe dayanamam" diyordum; zamanla her şey yumuşadı. Düşünceler insanın canını acıtmıyor; biraz sersemletiyor o kadar. Şiddet değil, süreklilik insanı yıkıyor."

4 Eylül 2013

ismi olmayan gün


Kitaplarımda rastlardım size,
Cümlelerime yerleşirdiniz.
An gelse konuşamaz olsam
mimiklerimden anlayabilirdiniz.
Ben şimdi bir yerdeyim,
ben şimdi bir anda.
Anlatsam sesim kısılır,
yağmur damlası havada kalır,
evlerin ışıkları söner,
öpüşür iki sevgili.

Ben şimdi bir yerdeyim,
ben şimdi o anda.
Müziğimi dinler misiniz demek isterdim
Koşar mısınız benimle
Sevişir miyiz denizlerde
Renklere dokunmak istiyorum sizinle
Eğer müsaade ederseniz!
susmak istiyorum sizde.

Nasıl ki hayat sudan başlar,
ve ağlar insanlar mutluluktan 
Tam da o an,
bilirsiniz her an geçicidir.

Saklayın o yüzden damlalarınızı,
Saati geldiğinde anlar karışır an(ı)lara
o yağmur damlası düşer yere,
kapar kapıyı sevgili,
karşıdan yürür kızıl kadın,
bir  yerlerde saat on ikiyi geçmiştir
açılır gömleğin düğmeleri-

sizinle tanışmadığıma çok memnun oldum.
   Eylül 2013

2 yorum:

  1. Adsız7/9/13

    süpersin <3 senin gibli bir hayranınım :)

    YanıtlaSil
  2. Adsız7/9/13

    Inanilmaz!

    YanıtlaSil