iki eşittir bire


"A non-writing writer is a monster courting insanity."

"Dreams are my reality."

"Uçurumlar birleştirir yüksek tepeleri."

"...küçük zamanlar birikti, büyük şeyleri ezip geçti. "Bu baskılara, bu sertliğe dayanamam" diyordum; zamanla her şey yumuşadı. Düşünceler insanın canını acıtmıyor; biraz sersemletiyor o kadar. Şiddet değil, süreklilik insanı yıkıyor."

14 Ocak 2012

Scent of a woman

Al Pacino söz konusuyken  sıkıldığımı hiç hatırlamıyorum.Senaryo kötü olsa bile,çekim kötü olsa bile, soundtrackler kötü olsa bile sadece o ve oyunculuğuna hayran olarak üç saat geçirebilirim. Herkesin kendine özel Al Pacino filmi vardır. Bazıları scarface sever,bazıları Godfather II,Devil's Advocate,Dog day afternoon yada Sea of love.. Benim en sevdiğim Al pacino filmi Scent of a woman.Kadın ruhundan anlar diye değil sevmemin sebebi, bence bir oyuncu en fazla bu kadar oynayabilirmiş en fazla bu olurmuş diye tapıyorum bu filme.
Çevremdeki tüm insanlara zorla izlettirmem de bu yüzden,
kimse o tango sahnesini izledikten sonra sevmemezlik yapamaz
Böyle bir lüks vermiyorum hiçkimseye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder