iki eşittir bire


"A non-writing writer is a monster courting insanity."

"Dreams are my reality."

"Uçurumlar birleştirir yüksek tepeleri."

"...küçük zamanlar birikti, büyük şeyleri ezip geçti. "Bu baskılara, bu sertliğe dayanamam" diyordum; zamanla her şey yumuşadı. Düşünceler insanın canını acıtmıyor; biraz sersemletiyor o kadar. Şiddet değil, süreklilik insanı yıkıyor."

21 Ocak 2012

İzlemeye kıyamamak

Duygusal yaşadığım bir dönem varsa şuan gerçekten özellikle hissettiğim tek şey friends biter korkusu.
İzleyemiyorum hemen gelir sonu ve biter diye. Resmen duygusal yaklaşıyorum olaya.
Hayatımda bir diziye bu kadar güldüğümü hatırlamıyorum kısmını zaten geçiyorum. How i met your mother'ın bazı bölümlerinin de hooop copy paste olduğu gerçeğini bırakalım. Coupling de çok severek bitirdim ama friends gerçekten bir cümleyle diziyi durdurup 10 dakika boyunca gülmemi sağlıyor.
Çok üzülüyorum bitti diye içten bir şekilde.
Chandlerı inanılmaz benimsemiş durumdayım zaten. Sorsalar en yakın arkadaşlarımın içinde sayıcam adamı.
Bu tatil de az izleyerek bitirebilirsem iyi.
İşte böyle zorluklar da yok değil.Önemli meseleler bunlar.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder