iki eşittir bire


"A non-writing writer is a monster courting insanity."

"Dreams are my reality."

"Uçurumlar birleştirir yüksek tepeleri."

"...küçük zamanlar birikti, büyük şeyleri ezip geçti. "Bu baskılara, bu sertliğe dayanamam" diyordum; zamanla her şey yumuşadı. Düşünceler insanın canını acıtmıyor; biraz sersemletiyor o kadar. Şiddet değil, süreklilik insanı yıkıyor."

14 Ocak 2012

4 erkek-1 ay

Bir gün bana gelip,
sevgilin olmayacak ama hayatını dört erkekle geçiriceksin ve bu durumdan hiç sıkılmayacaksın deseler,önce anlamaz sonra gülerdim.Mraz,Buckley,Damien,Mayer.
Bir ay boyunca hayatımı bu dört erkeğe adamaktan başka planım olmamasının beni ne kadar mutlu ettiğini anlatamam.

2 yorum:

  1. burada beğenemece'ye tıkladım lakin bir tık yetmedi yazacağım bir de. şey. paylaşalım mı haftada bu adamları?biraz sende biraz bende?

    YanıtlaSil
  2. Şimdi paylaşmaktan ziyade sende gel 6 kişi bir eve taşınalım. Sonra da hiç çıkmayalım. Hayat boyu.

    YanıtlaSil