iki eşittir bire


"A non-writing writer is a monster courting insanity."

"Uçurumlar birleştirir yüksek tepeleri."

"...küçük zamanlar birikti, büyük şeyleri ezip geçti. "Bu baskılara, bu sertliğe dayanamam" diyordum; zamanla her şey yumuşadı. Düşünceler insanın canını acıtmıyor; biraz sersemletiyor o kadar. Şiddet değil, süreklilik insanı yıkıyor."

18 Ekim 2010

“Hayatı boyunca hiç kaybetmeyen tek adamım ben. Bir ölümsüz gibi yaşamayı başardığımı düşünüyorum ve öleceğime hiç inanmıyorum; ama olur da bir gün ölürsem, benden bahsederken sakın ‘Hayatını Kaybetti.’ diye bir ifade kullanmayın; çünkü ben ölmüşsem asla hayatı kaybetmemişimdir. Ben ölmüşsem mutlaka ölümü kazanmışımdır.”


4 yorum:

  1. senin "hakkında" bölümünde görmüştüm evet ya,bende diyorum nerde görmüştüm :)

    YanıtlaSil
  2. :)Sadece başbakan okusun-Erdal Demirkıranın kitabının en arka sayfasında yazıyor. Mükemmel bir kitap emin ol. Şiddetle tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  3. "Şiddetli tavsiyeleriz gerekli mercilere ulaşmıştır. "
    :)

    YanıtlaSil