iki eşittir bire


"A non-writing writer is a monster courting insanity."

"Uçurumlar birleştirir yüksek tepeleri."

"...küçük zamanlar birikti, büyük şeyleri ezip geçti. "Bu baskılara, bu sertliğe dayanamam" diyordum; zamanla her şey yumuşadı. Düşünceler insanın canını acıtmıyor; biraz sersemletiyor o kadar. Şiddet değil, süreklilik insanı yıkıyor."

21 Ekim 2009

görünmez adam

sessiz ol..
sus dedim sana
duyucak işte şimdi
kapa şu ahmak çeneni.
işte geliyor.
şşt..
(tak tuk tak tuk )

lütfen görmesin lütfen görmesin lütfen görmesin lütfen görmesin.bi daha hiç kötülük yapmıcam kimseye.ve herkese iyilik yapıcam hatta apartmandaki kedisi olan garip kadına bile.lütfen görmesin.daha çok ders çalışıcam ve iyi biri olucam.sadece görmesin beni.

-bakıyorum da burdasın.
-evet.. (içim ezilmişti.daha demin söylediklerimin hiç mi önemi yoktu)
-benden kaçabileceğini zannettin dimi?
-hayır..ben öyle düşünmemiştim.sadece..gerçekten bak.
-hadi ama.şimdi kapı arkalarına saklanıyorsun.sabah uyandığında yüzünü yıkadıktan sonra görünmeyecek miyim zannediyorsun?

şşt.. sessiz ol.lütfen.bu seferlik beni görmemiş gibi yap.uyandığımda burda olma.lütfen lütfen.
-nereye kadar kaçabilirsin ki?

-belki bir gün.. olabilir.her şey mümkün olabilir.olabilir dimi?
(sinsice gülümsedi.bu beni daha çok deli etmişti.ateştendi gözleri ve küçük dudakları vardı.çok küçüklerdi.o kadar ki sanki biri o fark etmeden götürmüştü..o ateş gözlerini bir daha dikti bana.gördüm.onu gördüm..tam gözlerinin içini gördüm.ve ansızın----

yansıma)

Esra Uçar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder