iki eşittir bire


"A non-writing writer is a monster courting insanity."

"Uçurumlar birleştirir yüksek tepeleri."

"...küçük zamanlar birikti, büyük şeyleri ezip geçti. "Bu baskılara, bu sertliğe dayanamam" diyordum; zamanla her şey yumuşadı. Düşünceler insanın canını acıtmıyor; biraz sersemletiyor o kadar. Şiddet değil, süreklilik insanı yıkıyor."

15 Eylül 2009

işte 12 DEV adam

Şimdi göz göre göre nasıl dersin bunlar normal insanlar diye? Olmaz.. Yok.. Ayıp olur..

Onlar 12 dev adamdırlar gördüğümüz üzere.İspanya mı? Polonya mı? Bulgaristan mı? Hele ki Sırbistan mı? 
Güldürmeyiniz beni.Bir de "hedo"muz sakat olmasa herhalde ne olacak? 

Ben böyle bir şey görmedim.Kerem'in atıp da saliseyle kabul edilmeyen basketi sırasında cidden nefes almayı unutmuştum sanırım.Son 3 dakikayı söylemiyorum bile.
İspanya maçında Semihin,Sırbistan maçında İlyasova'nın 22 sayısı neydi öyle? İnsanüstü bir başarı resmen. Grupta ikinciliği garantiledikten sonra bence Slovenya devede kulak.

Çarşamba günü gelsin..Buyursunlar bekleriz..
Biz türkler çok misafirperver insanlarız.



PS: Slovenya seni yenemedik ama -ki yiğidi öldür hakkını yeme maç sizin hakkınızdı- Yunanistan'la oynamamız bence daha güzel. Dökeriz muhtemelen İzmir'den.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder